چسب موکت کوچک راز موفقیت یک تاجر بود

دانستن نحوه چسباندن موکت به چوب برای نصب فرش روی کف چوبی بسیار مهم است، زیرا اگر بدون اطلاع دست به کار شوید، فقط کف و مواد ارزشمند شما هدر می رود،چسب موکت کوچک برای این کار بهترین گرینه است.

می توانید فرش را به دو روش ساده چسب اسپری و سیمان تماسی با چوب بچسبانید، اما ابتدا باید فرش را آماده کنید، برای این کار باید فرش را به اندازه مناسب برش دهید و پشت فرش را به خوبی پاک کنید.

در مرحله بعد، شما باید مواد انتخابی خود را در قسمت عقب فرش بمالید، آن را برعکس کنید و به زمین بچسبانید، برای آشنایی با مراحل کامل چسباندن فرش به کف چوبی، مقاله را مرور کنید، در اینجا روش را در دو مرحله شرح می دهم تا کار شما بسیار آسان شود.

نصب فرش روی کف چوبی کار سختی نیست، اما اگر مراحل را به درستی انجام ندهید، ممکن است کار شما موفق نباشد، اگر می خواهید روی کف چوبی خود فرش نصب کنید، دو راه آسان وجود دارد، این دو روش نصب فرش کف شما را بسیار آسان می کند.

ممکن است برای نصب فرش روی کف چوبی با استفاده از چسب اسپری به تجهیزاتی نیاز داشته باشید، در اینجا لیستی از تجهیزات لازم است که ممکن است مورد نیاز باشد: فرش، چسب اسپری، حوله، دستکش لاتکس، ماسک بینی، ابزار چاقو.

چسب

فرش ها باید به اندازه کف بریده شوند و روی سطحی یکنواخت و یکدست پهن شوند، قطعات فرش را طوری قرار دهید که رو به عقب باشند.

هر یک از طرفین فرش را با یک حوله یا پارچه تمیز و خشک تمیز کنید، اما به هیچ وجه از آب یا حوله خیس برای تمیز کردن استفاده نکنید، زیرا اگر کثیفی یا احساس خیس شدن وجود داشته باشد، چسب به خوبی در آنجا نمی نشیند.

پس از اینکه پشت فرش به خوبی تمیز شد، چسب اسپری بزنید. اگر چسب اسپری شما به درستی استفاده نشود، فرش روی زمین چوبی قرار نمی گیرد، همچنین برای محافظت شخصی هنگام پاشیدن چسب از دستکش لاتکس و ماسک بینی استفاده کنید.

فرش را با دقت برعکس کرده و روی سطح چوبی قرار دهید، حالا روی فرش راه بروید تا به آنها کمک کنید کاملاً به کف چوبی بچسبند.

وقتی تکه های فرش به کف چوبی چسبید، قسمت اضافی آن را با چاقو ببرید، سپس قسمت خریداری شده را دور بیندازید و قسمت های اطراف فرش را با پا فشار دهید و به زمین بچسبانید.