سیم ظرفشویی نرم اگزمای پوستی دستتان را درمان می کند

با وجود اینکه ریختن ظروف کثیف در ماشین ظرفشویی بسیار ساده تر است، گاهی اوقات شستن ظرف با سیم ظرفشویی نرم با دست  ضروری است.

در اینجا نحوه شستن ظروف با دست آورده شده است تا تمیز شوند.
با استفاده گسترده از ماشین ظرفشویی، شستن ظروف با دست به نوعی هنر گمشده تبدیل شده است. اما اگر ماشین ظرفشویی ندارید یا قطعاتی دارید که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند، شستن با دست مهارت مهمی است که باید به آن مسلط شوید.

حتی می تواند تجربه ای شبیه آبگرم باشد . در اینجا نحوه شستن ظروف با دست آورده شده است تا بشقاب ها، ظروف شیشه ای و قابلمه ها و تابه ها همه برق بزنند.

چیدن ظروف کثیف در سینک باعث ایجاد توده ترسناکی می شود. همچنین شما را از استفاده از سینک برای شستشو و خیس کردن ظروف باز می دارد.

در عوض، روی یک سطل ظرفشویی سرمایه گذاری کنید تا ظروف کثیف خود را روی پیشخوان نگه دارید.

سیم
سینک ظرفشویی خود را با آب داغ و مقداری صابون ظرفشویی پر کنید. در هر صورت، حتما از آب گرم استفاده کنید. ظروف را ضدعفونی می کند و کمتر در هنگام خشک شدن ظروف باعث ایجاد لکه و رگه می شود. اگر خیلی گرم است، فقط دستکش ظرفشویی بپوشید .

برای انجام کار، به یک سیم ظرفشویی نرم یا پارچه ظرفشویی با کیفیت نیاز دارید. یکی ازسیم های ظرفشویی مورد علاقه ما سیم ظرفشویی نرم است . دارای یک سطح شستشوی بادوام در یک طرف برای مواد غذایی چسبیده و یک سمت نرم برای ظروف ظریف تر.

اگر دستمال ظرفشویی را ترجیح می دهید، دستمال های ظرفشویی سوئدی فوق جاذب یا پارچه های میکروفیبر با خشک شدن سریع را بررسی کنید .

فقط به یاد داشته باشید که پارچه های ظرف خود را بشویید و اسفنج ها را مرتباً تعویض کنید – شستن ظروف با پارچه یا اسفنجی که با باکتری پوشانده شده است نتیجه معکوس دارد.

برای شستن بطری های آب قابل استفاده مجدد یا بطری های کودک، حتماً یک برس شیشه ای خوب در دست داشته باشید. همه محصولات ظرفشویی را که ویراستاران ما توصیه می کنند، پیدا کنید.