دفتر نقاشی فیلی بزرگ در بالا بردن هوش کودکان اوتیسم موثر است

یک کودک نوپا حدود 12 ماهگی با نوشتن خط خطی شروع به کشیدن در دفتر نقاشی فیلی بزرگ می کند. در ابتدا کودک به دنبال ترسیم چیز خاصی نیست، اما دوست دارد خطوط و رنگ ها را روی برگه خود ببیند.

ترسیم آموزشی فرآیندی است که با انتخاب اطلاعات، سازماندهی و در نهایت یکپارچه سازی آن، امکان ایجاد یک مدل ذهنی از طریق وظایف شناختی را فراهم می کند. با این حال، طبق نظریه بار شناختی سهم نقاشی در یادگیری محدودیت‌های خود را دارد.

بنابراین نقاشی هم ابزاری برای کسب دانش و هم یادآور آن است. زبان آموزان و استادان حق دارند از آن و مکرر استفاده کنند. مهم نیست سکته ها شایسته هنرمندان بزرگ نیست، نکته قابل درک و تاثیرگذار بودن است.

این یک دفترچه یادداشت کوچک است که به راحتی در کیف مدرسه شما قرار می گیرد، فضای زیادی را اشغال نمی کند. صحافی معمولاً مارپیچ است تا ابزار را بهتر جابجا کرده و به طور کامل باز شود.

دفتر

در داخل، همه آنها کم و بیش یکسان طراحی شده اند. یک صفحه جلد وجود دارد که کودک می تواند نام و کلاس خود را وارد کند. هر برگه، اغلب در رنگ های مختلف برای شناسایی بهتر، مربوط به یک روز از هفته است.

دفتر نقاشی فیلی بزرگ یک دفترچه یادداشت انفرادی مدرسه است که در دوره ابتدایی استفاده می شود. این یک نوت بوک کوچک است که اغلب در قالب 17×22 است که به شما امکان می دهد موارد مهمی را که نباید فراموش کنید علامت گذاری کنید.

به عنوان مثال، شامل تکالیفی است که باید برای روز بعد یا در طول هفته انجام شود، سخنان معلمان و سایر اطلاعات لازم برای سازماندهی خوب دانش آموز و کلاس.

مزایای زیادی برای تشویق رنگ آمیزی برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. در واقع، رنگ بر حسب تعداد دوران کودکی ما چندین دهه زنده مانده است.

علاوه بر این، عمل رنگ آمیزی علاوه بر تسکین استرس، فرصتی برای ذهن آگاهی نیز ارائه می دهد. در طول این فعالیت، فرد باید به همان اندازه ذهن، بدن خود را به اندازه احساسات خود در بیان خود بسیج کند.

هر نقاشی در دفتر نقاشی فیلی بزرگ نشان دهنده احساسات، توانایی های فکری، رشد فیزیکی، مهارت های ادراکی، مشارکت خلاق، ذائقه زیبایی شناختی و رشد اجتماعی کودک است. طراحی ابزاری تحلیلی است که از طریق آن با ماهیت اشیا و موجودات آشنا می شویم.