نرخ شلوار لاکرا کش با کیفیت های مختلف

نرخ شلوار لاکرا کش در حال حاضر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تعیین کننده در نرخ لاکرا می توان به سایز لباس و همچنین طراحی و کاربردی که آن لباس داشته و همچنین نوع نخ ترکیبی دیگری که در کنار لاکرا بافته می شود بستگی دارد.

نرخ شلوار لاکرا کش با کیفیت های مختلف

خصوصیات الیاف به کار رفته در شلوار های لاکرا کش

بیشتر بخوانید:  شلوار مازراتی ایرانی

خصوصیات الیاف به کار رفته در شلوار های لاکرا کش

شلوار تیپ لاکرا از نوع پارچه هایی هستند که دارای خصوصیات ویژه ای هستند. لاکرا یا الاستین از انواع پارچه هایی است که از الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای خاصیت کشسانی فوق العاده ای می باشد. لاکرا که گاها از آن به کش هم تعبیر می شود  از پلاستیک طبیعی محکم تر و بادوام تر است و به طور معمول تا 5 برابر اندازه عادی خودش خاصیت کشسانی دارد. به هیم علت از این نوع پارچه ها در صنعت پارچه برای تولید انواع گوناگونی از لباس ها استفاده می شود چرا که به هر اندازه ای که کش بیاید دوباره به حالت اولیه خودش بر میگردد.

این پارچه به اندازه ای دارای مقاومت بوده که حتی اگر با آب بسیار گرم شست و شو داده شود پس از آویز کردن و خشک شدن هیچ گونه تغییری در سایز و اندازه و بافت ان ایجاد نخواهد شد. نخ لاکرا را معمولا با انواع نخ های دیگر ترکیب می کنند و نمونه لاکرای پارچه ای ویژه ای را تولید می کنند. حتما نام هایی مانند پنبه لاکرا، جودون لاکرا، کرپ لاکرا یا همان کرپ کش را شنیده اید این ها تماما پارچه هایی هستند که از ترکیب نخ لاکرا با موارد دیگری ساخته می شوند.

نخ لاکرا یا اسپاندکس در پروسه تولید پارچه مانند نخ های دیگر به پارچه اضافه می شود که پارچه تولید شده را اصطلاحا پارچه لاکرا میگویند. اما با این حال از این نخ به دلایل گوناگونی در سایر پارچه ها به عنوان ترکیب استفاده می شود. قابلیت الاستیکی بودن لاکرا سبب می شود تا سایز لباس ها پس از شست و شو تغییری نکند و دفورم نشود. برخی از نخ ها مانند نخ ویسکوز نیز به تنهایی دارای استحکام چندانی نیست و به تنهایی بافته نمی شود. برای همین از نخ لاکرا با آن ترکیب می کنند تا به استحکاک آن بیفزایند.

همچنین نخ لاکرا را با پنبه ترکیب می کنند و این موضوع با توجه به خاصیتی که هم لاکرا و هم پنبه دارد به نوعی از پارچه با مقاومت و کیفیت بالا تبدیل می شود. در واقع پنبه به سبب طبیعی بودن در داخل الیاف آن منافذی وجود دارد که هوا می تواند در آن رفت و آمد کند. این امر باعث خروج گرما از بدن و ایجاد عایق حرارتی در بافت پارچه می شود ولی ترکیب آن با لاکر سبب می شود نوعی از پارچه مرغوب تولید شود که هم خاصیت کشسانی دارد و هم برای بدن مناسب است و از تعریق بدن نیز جلوگیری می کند.

میزان مصرف شلوار لاکرا کش در بین بانوان

میزان مصرف شلوار لاکرا کش در بین بانوان

میزان مصرف شلوار لاکرا کش در تمام افراد وجود دارد اما بانوان به میزان بیشتری از این نوع از شلوارها استفاده می کنند. انواع پوشاک و لباس های ورزشی مانند لباس کشتی گیران، کمربند، دستکش، انواع جوراب، ساق پوش، باندهای کشی مخصوص ارتوپدی، لباس های قایقرانی، شلوارهای جین چسبان، شلوار اسکی، مایو های استخری، و شلوارهای تنگ از همین نخ لاکرا تولید می شوند. بانوان به سبب راحتی و خاصیت کشسانی لاکرا آن را انتخاب می کنند و از این رو استفاده از شلوارهای لاکرا به عنوان یک گزینه عالی محسوب می شود.

مرکز عرضه شلوار های لاکرا کش

بیشتر بخوانید: شلوار کرپ زیبا

 

مرکز عرضه شلوار های لاکرا کشعرضه شلوار لاکرا کش در فروشگاه های معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد. امروزه تولید کنندگان لباس با استفاده از پارچه های لاکرا کش اقدام به تولید لباس هایی زیبا در طرح و اندازه های مختلف می کنند. آنها با توجه به میزان تقاضای زیادی که در بازار برای لاکرا وجود دارد محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کنند.