ملکه انگلیس با دمپایی زنانه پاشنه بلند به عروسی نوه رئیس جمهور رفت

همانطور که هر کسی که تا به حال دمپایی خریده است، می تواند تأیید کند، سبکی برای هر فردی وجود دارد، از قاطرهای جذاب و قدیمی گرفته تا انواع گرم و مبهم که انگار حیوانات عروسکی پاهای شما را بلعیده اند.

برای معرفی بهترین دمپایی زنانه پاشنه بلند در یک بازار شلوغ، از 10 متخصص مسافرتی و پوشاک – از جمله یک مدیر اسپا، یک آرایشگر و یک خریدار شخصی – پرسیدیم که کدام نسخه ها رتبه آنها را دارند.

اینها مواردی هستند که بیشتر برای استایل، طول عمر و راحتی توصیه می کنند.

لیا تیلور وارد، طراح و بنیانگذار LTW Design در نیو کنان، کانن، یک خانواده که خود را در تمام طول سال دمپایی خزدار می پوشد، می گوید که Birkenstocks مورد علاقه او است – به ویژه سبک دو بند آریزونا بیگ باکل که با عروسک پوشیده شده است.

برش زدن وارد در مورد کفی چوب پنبه ای قالب گیری و کفی EVA می گوید: «آنها دارای تکیه گاه قوس و کفی بادوام هستند.

او آنها را خیلی دوست دارد، آنها را با خود به سفر می برد و همچنین Big Buckle Birks را به خواهر و دوستانش هدیه داده است.

 

دمپایی

شری فراهی، استایلیست و بنیانگذار سرویس LA’s Style Maven، اسلایدهای Fluff Yeah از Ugg را دوست دارد، که سال‌ها در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است.

او می‌گوید با بند پشتی الاستیک حمایت‌کننده‌شان، پوشیدن این‌ها مانند “راه رفتن روی ابرها” است، و همچنین پاهای شما را بدون اینکه عرق کنند، گرم نگه می‌دارند.

اگرچه ما طرح را در سمت نوجوان یافتیم، باید اذعان کنیم که آنها فوق‌العاده راحت هستند، حتی اگر کف‌های پلتفرم بلوکی ما را نگران پیچاندن مچ پا می‌کرد.

با یک دامن سفید یا یک لباس تابستانی سرگرم کننده، صندل های کلاسیک گوه ای بسیار متنوع و مد روز هستند.

آنها با ظاهر تابستانی و ظریف خود برای خانم هایی که خواهان استایل و راحتی در عین حال هستند مناسب هستند. محبوب ترین آنها صندل های گوه ای هستند.

مدل هایی در رنگ های متالیک از صبح تا شب شما را بدون زحمت می برد.

با شلوار جین تنگ و بلوز مورد علاقه خود، برای شام در رستوران یا رفتن به یک رقص آماده خواهید شد. صندل های گوه ای BIRKENSTOCK با بند های اصلی و مچ پا ضربدری نیستند.

آنها همراهان قابل اعتمادی برای اوقات فراغت و در جاده هر روز و برای هر مناسبت هستند.