مرکز خرید شلوار لگ با طرح های بی نظیر

حتما برای هر فردی پوشش خیلی اهمیت دارد ، که هم زیبا  و هم راحت باشد . طبعا وقتی یک نوع لباس در جامعه پسند می شود هر فردی دوست دارد بداند چرا این لباس در جامعه طرفدار دارد و دوست دارد آن لباس را امتحان کند . اخیرا شلوار لگ به علت راحت بودن در جامعه ما و کشور های مختلف طرفدارانی پیدا کرده است و تولید کنندگان و وارد کنندگان زیادی در این زمینه مشغول به کارند . متاسفانه وارد کنندگان بدون توجه به شرایط آب و هوایی و نیاز مشتری اقدام به واردات می کنند که این موضوع نارضایتی مشتری را در پی دارد اما ما با توجه به نیاز های یک جامعه ایرانی اسلامی و با در نظر گرفتن آب و هوای ایران بهترین شلوار های لگ را برایتان محیا کرده ایم که موضوعی بسیار مهم برای یک مرکز خرید شلوار لگ است.

مرکز خرید شلوار لگ با طرح های بی نظیر

جنس شلوار لگ از چیست

بیشتر بخوانید: شلوار لگ عمده

جنس شلوار لگ از چیستجنس شلوار لگ از پارچه لاکرا است . پارچه ای که در صد سال اخیر وسط یک شیمی دان کشف و اختراع و بعدا وارد صنعت نساجی شد .

به پارچه لاکرا پارچه اسپندکس به معنای کشسان نیز می گویند و این به خاطر این است که پارچه لاکرا می تواند 4 تا 5 برابر اندازه اصلی اش کش بیاید و هیچ آسیبی نبیند .

این پارچه حتی بعد از شستشو و آویزان شدن نیز بافت خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان صدمه نمی بیند و کش نمی آید .

از پارچه لاکرا در لباس هایی استفاده می شود که به شدت در معرض فشار قرار خواهند گرفت مانند لباس های اسکی ، لباس های کشتی ، مایو ها ، لباس های درمانی معلولان ، شرت و شلوار ها و لباس های تنگ استفاده می شود

انواع شلوار لگ از لحاظ کاربرد

انواع شلوار لگ از لحاظ کاربردشلوار لگ انواع مختلفی دارد که به دلایل متفاوت دسته بندی شده اند.

. انواع شلوار لگ عبارت اند از شلوار های لگ نازک که مناسب تابستان اند ، شلوار های لگ مجلسی که از لحاظ جنس تفاوت زیادی ندارند اما از لحاظ ظاهر در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند و شلوار های لگ ضخیم که مناسب آب و هوای سرد و زمستانی اند . اما باز هم مشتری است که تصمیم گیری می کند . اما مشتری ها نیز باید اطلاعات کافی داشته باشند به خصوص کسانی که تازه وارد این بازار شده اند .

اما یک سری راهنمایی های عمومی نیز وجود دارد که می تواند در انتخاب یک شلوار درس راسته مناسب به شما کمک کند ، مانند اینها : در مرحله نخست شما باید مطمئن شوید که جنس شلوار تقلبی نباشد چون آب رفتنش می تواند شما را حسابی کلافه کند . بعد پارچه را با شرایط محیط بسنجید مثلا یک پاچه ضخیم برای خانه مناسب نیست یا یک پارچه نازک برای بیرون آن هم در فصلی مثل زمستان ، و در نهایت رنگ و طرح و نقش شلوار را بررسی کنید ، آیا از رنگ آن خوشتان می آید یا طرح خوبی ندارد ؟ اندازه اش چطور است؟ و در نهایت برای یک مراسم محزون مثل تشییع جنازه خریدن یک شلوار لگ فیروزه ای مناسب نیست!

تولیدکنندگان شلوار لگ در ایران

شلوار تیپ لاکرا

تولیدکنندگان شلوار لگ در ایرانتولیدکنندگان شلوار لگ در ایران اخیرا رشد زیادی داشته اند اما در کل این نوع شلوار محصول تازه ای است . خیلی از تولید کنندگان شلوار لگ محصولشان را با عنوان ساپورت عرضه می کنند اما این دو محصول تفاوت زیادی در جنس پارچه دارند . موضوع بعدی که تولید کنندگان شلوار لگ باید از دو تا سه ماه قبل برایش آماده باشند نزدیک شدن به سال جدید است . سال نو جدا از موضوع تعطیلات و فرصتی که برای خرید ایجاد می کند زمانی است که به علت رسم قدیمی ایرانی ها همه افراد دنبال خرید لباس نو هستند تا بتوانند در مهمانی ها حضور پیدا کنند . در نهایت یک فروشنده باهوش می تواند با یاد گرفتن این نکات از این زمان بهترین بهره را ببرد