لحظه ریزش خاک و سنگ بر روی بیل مکانیکی ایرانی که موجب مرگ راننده آن شد

بیل مکانیکی ماشین های ضروری در صنعت ساختمان هستند، آنها در بسیاری از مشاغل عمومی و در بسیاری از سایت های ساختمانی یافت می شوند.

کودیماترا که دارای مدل های زیادی از بیل مکانیکی ایرانی و تجهیزات و مواد مختلف برای بیل مکانیکی است، تمرکز شما را بر روی این ماشین آلات ساختمانی ضروری می دهد.

حتی اگر بیل مکانیکی استاندارد برای خاکبرداری در نظر گرفته شده باشد، بیل مکانیکی ها بسته به کاربرد مورد نظر نام های مختلفی دارند، خاک کشی، تخریب یا جابجایی.

کودیماترا بیل‌های مختلف موجود در کارگاه‌های ساختمانی یا صنعتی و مناسب‌ترین آنها را با توجه به نیاز و کاری که باید انجام شود، برای شما طبقه‌بندی کرده است.

بیل مکانیکی هندلینگ اغلب به یک بیل مکانیکی هیدرولیک اشاره دارد. اغلب این یک بیل مکانیکی چرخدار با تثبیت کننده است که روی آن یک کابین برجسته یا یک کابین بالابر وجود دارد.

بیل

بسته به مدل، می توانید 2 یا 4 تثبیت کننده برای بیل مکانیکی با تناژ بزرگتر پیدا کنید.

بیل مکانیکی تخریب باید از ارتفاع کاری مناسب برای تخریب بزرگترین ساختمان ها بهره مند شود.

به همین دلیل است که اغلب مجهز به بوم تخریب و بازوی بلند با برش یا انبر تخریب در انتهای آن است.

ویژگی دیگر این است که کابین یک بیل مکانیکی تخریب عموماً در حدود 30 درجه حداکثر قابل خم شدن است تا به خلبان امکان تجسم بهتر ساختمان در حال تخریب را بدهد.

کابین ها البته ایمن هستند و از FOPS (ساختار حفاظت از سقوط) بهره می برند که به آنها اجازه می دهد تا از راننده بیل مکانیکی تخریب در برابر هرگونه پرتابه و ریزش زباله محافظت کنند، این سیستم همچنین بر روی بیل های مورد استفاده در معدن برای محافظت در برابر وجود دارد.

به لطف یک سیستم بست که در انتهای آونگ قرار دارد، می توان بسیاری از تجهیزات را به دستگاه متصل کرد تا آن را بسیار متنوع کند.