فروش شلوار دورس لول با رنگ های مختلف

بخش زیادی از لباس های ما را شلوار ها تشکیل می دهند که آن ها را بر اساس رنگ و سایز و نوع جنسشان انتخاب می کنیم. شلوار ها هم نوع زنانه دارند و هم نوع مردانه و به عنوان یک پوشش مناسب برای پاها محسوب می شوند. از پارچه دورس برای دوخت انواع شلوار دورس لول و راسته استفاده می کنند و امروزه فروش شلوار دورس لول با رنگ های مختلف بسیار رایج شده است.

فروش شلوار دورس لول با رنگ های مختلف

ویزگی های مثبت شلوار دورس

ویزگی های مثبت شلوار دورسشلوار ها از جمله پر کاربرد ترین لباس ها هستند و هم در خانه و هم در بیرون از منزل از آن استفاده می شود که نوع و طرح این دو نیز با هم متفاوت است.

شلوار لگ عمده بر حسب نوع پارچه ای که با آن دوخته می شوند جنس های مختلفی دارند مانند پارچه کتان و جین که دوام و کشسانی بالایی دارد، پارچه گاباردین که در دسته ی پارچه های کرپ است و خاصیت کشسانی ندارد و از نوع پارچه های رسمی و اداری است، پارچه مرویجت که رنگ آن مشکی بوده و برای فصل زمستان بسیار مناسب است، پارچه نیل که کشسانی دارند و در رنگ های مختلفی تولید می شوند و پارچه بنگالی و پارچه ی دورس که از جمله پارچه هایی است که در دوخت شلوار اسلش از آن استفاده می شود و از جنس پنبه و بسیار مقاوم و ضخیم است.

برای تهیه و دوخت شلوار ما نیاز به طرح و الگوی اولیه ی مناسب داریم که پارچه ی انتخابی برای دوخت را باید با توجه به الگوی انتخابی خرید شلوار ها در انواع دکمه دار، زیپ دار و ساده دوخته می شوند.

شلوار ها هم نوع زنانه دارند و هم مردانه که نحوه ی دوخت و الگو و پارچه ی آن ها معمولا با هم متفاوت است.

یکی از انواع پارچه های مورد استفاده برای دوخت شلوار پارچه دورس است از ویژگی های شلوار دورس جنس ضخیم و پنبه ای آن است و برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. دورس ها در دو مدل دو نخ و سه نخ در بازار موجود هستند و بهترین نوع پارچه برای دوخت لباس های گرم کن ورزشی به حساب می آیند و به خاطر ضخامت بالایی که دارند برای شلوار و سویشرت بچگانه و مردانه بسیار مناسب هستند.

استایل شلوار دورس بسیار خوب است و باعث می شود فرد را خوش استایل جلوه دهد که این ویژگی شلوار دورس محسوب می شود.

انواع استایل های مناسب با شلوار دورس لول

انواع استایل های مناسب با شلوار دورس لولجنس نخ به کاربرده شده در پارچه ی دورس پنبه است و در دو نوع، دو نخ و سه نخ برای دوخت انواع لباس های زمستانه و ورزشی و گرم کن استفاده می شوند.

پارچه ی دورس کاربرد های زیادی مانند دوخت شلوار مازراتی ، سویشرت بچگانه، شلوار مردانه، سویشرت مردانه، گرمکن و لباس های ورزشی گرم دارد.

دورس خود از انواع مختلفی تشکیل شده است:

  1. پارچه دورس سه نخ که برای تولید البسه ی زمستانی به کار می رود و هم به صورت نازک و هم ضخیم تولید می شوند.
  2. پارچه دورس گلکسی که در آن به جای الیاف پنبه ای از فلامنت استفاده می شود و پارچه ی مناسبی برای دوخت سویشرت و برای دوخت لباس های کودکان است.
  3. پارچه دورس گلکسی پشت گجراه که همانطور که از نام آن مشخص است دارای خط هایی در بافت پارچه است و در رنگ های مختلفی بنا به درخواست و علاقه ی مشتریان تولید می شود و برای دوخت سویشرت و شلوار اسلش بسیار مناسب است.

شلوار دورس برای انواع استایل های مردانه و زنانه مناسب است و فروش شلوار دورس در بین انواع شلوار های دیگر بیشتر بوده و طرفداران زیادی نیز دارد.

فروش عمده شلوار دورس به سراسر ایران

فروش عمده شلوار دورس به سراسر ایرانپارچه دورس از الیاف طبیعی تولید می شود و بسیار ضخیم و مقاوم است و از آن برای دوخت انواع شلوار تیپ لاکرا و سویشرت شلوار استفاده می شود این جنس شلوار ها بسیار خوش استایل هستند و به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به خرید این جنس شلوار هستند این شلوار ها نسبت به سایر جنس ها قیمت مناسب تری دارند و راحت تر هستند جنس ضخیم و پنبه ای این نوع شلوار ها باعث می شود که از آن در فصول سرد سال استفاده کنند.

اگر به دنبال خرید بهترین نوع شلوار دورس هستید می توانید از این مرکز که فروشنده عمده شلوار دورس به سراسر ایران است استفاده کنید و جنس با کیفیت و مرغوبی را به راحتی خریداری کنید.