خودکار ده رنگ که مثل چراغ قوه عمل می کند

در حال حاضر به دلیل ظهور وسایل الکترونیکی، مردم استفاده از خودکار را کمتر کرده اند.

با این حال، مکانیک نوشتن با خودکار هنوز از نظر بسیاری شخصی تر و قابل تامل تر از استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه، لپ تاپ، تبلت یا تلفن است.

یکی از خود کار هایی که در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب می باشد خودکار ده رنگ است و همزمان می توانید از ده رنگ آن استفاده کنید.

با کمک دستگاه‌های الکترونیکی، افراد می‌توانند به‌طور خودکار تصحیح، املا و ویرایش را به راحتی انجام دهند، اما با یک خودکار، باید در مورد آن فکر کنید و ساختار، محتوا، املا و دستور زبان را هنگام نوشتن برنامه‌ریزی کنید.

باز کردن یک پاکت حاوی نامه یا کارتی که شخصی برای فکر کردن در مورد آن وقت گذاشته است، شاید بیرون رفته و خریده، نوشته و سپس برای کسی پست کرده است، مطمئناً یک تجربه بسیار شخصی تر است.

انتخاب یک رنگ خاص از جوهر، شاید حتی یک جوهر معطر، نامه را زیباتر و شخصی تر نشان می دهد.

خودکار

امروزه مردم آنقدر غرق تکنولوژی هستند که فقط در مواقع ضروری تایپ می کنند، از یادداشت های دیجیتالی می خوانند، از یوتیوب یاد می گیرند و می نویسند. اما نوشتن با خودکار فواید زیادی دارد.

وقتی می نویسیم، یک خودکار را در 3 انگشت خود که نقاط فشار هستند، نگه می داریم. بسیاری معتقدند که این نقاط فشار به ما کمک می کند تا هوشیار باشیم و شفاف فکر کنیم.

جامعه شناسان ریچارد دوکس و هدر آلبانزی از دانشگاه کلرادو در مقاله ای که در مجله علوم اجتماعی منتشر کرده اند ادعا می کنند که وقتی معلمان از خودکار قرمز برای اضافه کردن نظرات به مقالات دانش آموزی استفاده می کنند، دانش آموزان آنها را با دید منفی بیشتری درک می کنند.

از اینکه از خودکار رنگی دیگری استفاده کنند.

تمام تاریخ ما زمانی روی کاغذها از طریق گلدان نوشته شده بود. از آنجایی که هیچ چاپگر یا رایانه ای وجود نداشت، فقط خودکار و کاغذهایی وجود داشت که می توانستیم اطلاعات را با آنها ذخیره کنیم.