خریدار عمده انواع مدل های شلوار زنانه کرپ درجه 1 در ایران

خرید پوشاک همیشه پر اهمیت ترین موضوع برای خانم ها مطرح بوده چرا که راحتی و کیفیت از اولویت های انتخاب طرح و پارچه را همیشه داشته است.حال اگر به عنوان خریدار عمده شلوار زنانه کرپ و یا در راستای شناسایی این نوع پارچه و شلوار هستید پیشنهاد میکنم در ادامه با ما همراه باشید.

خریدار عمده انواع مدل های شلوار زنانه کرپ درجه 1 در ایران

بورس شلوار زنانه کرپ در تهران

بورس شلوار زنانه کرپ در تهرانبرای یافتن تولیدی ها و بورس شلوار زنانه کرپ در تهران کافیه یک سری به پاساژ ها و مراکز خرید بزنید ،شمال و جنوب و شرق و غرب تهران هم ندارد! هرکجا که پایتان کشید بروید قطعا با چندین مغازه با جنس های مرغوب و چند فروشنده شلوار کرپ زنانه دیدار خواهید کرد.

اما…اما اگر به دنبال انواع مدل های شلوار زنانه کرپ و اصولا خریدار عمده هستید ،یک سر به یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین خیابان های تهران بزنید.خیابان جمهوری ، بسیاری از مراکز تولیدی شلوار کرپ زنانه در این خیابان هستند که در زیر شما را با چند مرکز اصلی آشنا خواهیم کرد.

در ابتدای کار سری به میدان بهارستان بزنید. از سمت میدان جمهوری که حرکت کردید به آخرین نقطه ی خیابان جمهوری که رسیدید ، میدان بهارستان را میبینید. همینجا سمت راست خیابان ،پاساژی هست که طبقه  همکف آن مختص به تولیدی های کفش و طبقه ی زیرین آن تماما در اختیار خیاط ها و تولیدکنندگان شلوار میباشد.

چه خریدار شلوار جین یا چه خریدار شلوار زنانه کرپ باشید احتمالا آنجا برایتان بهشت است! چون به محض ورود به راهروهای آنجا سمت چپ و راست خود فقط شلوار میبنید و افراد زیادی که شغل آنها همان چیزی است که شما دنبالش هستید.کسانی که درآمد آنها از فروش عمده شلوار زنانه هست و بسیاری از آنها تولیدی شلوار زنانه کرپ دارند.

مرکز فروش انواع شلوار زنانه کرپ درجه 1 در کشور

مرکز فروش انواع شلوار  زنانه کرپ درجه 1 در کشور اگر مدل های آنها مورد پسند شما نبود ،همان حوالی نزدیک به لاله زار،  حتما سری به چهارراه استانبول بزنید. کوچه ای نام آشنا و نوستالژیک به نام برلن را به هیچ وجه از دست ندهید.

باز هم اگر چیزی دستگیرتان نشد کمی جلوتر بروید و در همان خیابان جمهوری بمانید ،پاساژ کمپانی در کوچه برلن و پاساژ شانزلیزه در سه راه جمهوری را هم حتما نگاهی بیندازید. طبقه ی پایین این دو پاساژ هم مرکز فروش انواع شلوار زنانه کرپ درجه ۱ در کشور میباشد.

تولیدی های انواع مدل های شلوار زنانه در تبریز

تولیدی های انواع  مدل های شلوار زنانه در تبریزتولیدی های انواع مدل های شلوار زنانه در تبریز هم وجود دارند خصوصا در جلفا و یا همان منطقه آزاد ارس. خوشبختانه با گشت زدن در اینترنت میتوان به راحتی آدرس و شماره تلفن و یا ایمیل و کدپستی خریداران و فروشندگان عمده را در تبریز پیدا کرد.دست به کار شوید با یک جستجوی ساده کار خود را آغاز کنید.

خرید عمده انواع مدل های شیک شلوار زنانه در ایران

خرید عمده انواع مدل های شیک شلوار زنانه در ایراناگر به دنبال اجناس مد روز هستید و به دنبال بهبود بخشیدن به کسب و کار خود در زمینه ی پوشاک هستید اما وقت و فرصت کافی برای رفت و آمد به تهران و دیگر شهرهای بزرگ را ندارید ، کافیه به صورت انلاین سفارش های خود را به فروشندگان عمده بدهید.بسیاری از کسانی که فروشنده شلوار زنانه کرپ و جین و دیگر جنس ها هستند به صورت اینترنتی هم خرید و فروش دارند.

شما میتونید بدون حضور در فروشگاه و پاساژ به صورت انلاین محصول خودتون را خریداری کنید.

لیست قیمت شلوار زنانه کرپ اصل در بازار

 لیست قیمت شلوار زنانه کرپ اصل در بازار به دلیل نوسانات قیمت ارز و بالا و پایین شدن تمام قیمت ها به صورت روزانه ، و از آنجایی که پارچه های کرپ معمولا وارداتی هستند ، گذاشتن لیست قیمت شلوار زنانه کرپ اصل در بازار ،کار صحیحی نیست چرا که هم فروشنده را به درد سر میندازد و هم خریدار را.

بهترین راه برقراری تماس مستقیم و پرس و جو از قیمت های روز میباشد.

اما شلوار ها بر اساس جنس و طرح و رنگ و مدل دسته بندی میشوند.

۱کرپ اسکاچی
۲کرپ نخ
۳کرپ کش

کرپ فلورانس
کرپ حریر کرباسی
کرپ کنزو 

قیمت شلوارها از سی هزارتومان تا بالای پانصد هزار تومان و حتی یک میلیون تومان نیز میباشد.