با چای دبش 100 گرمی 10 کیلو هفتگی کم کنید

یکی از بهترین و با کیفیت ترین چای ها، چای دبش 100 گرمی می باشد و به دلیل عطر و بوی بی نظیری که د ارد لفراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

به طور کلی اساس چای از گیاهی به نام کاملیا سیننسیس تهیه می شود.

چای بر اساس نوع برگ، سطح اکسیداسیون و فرآوری به پنج نوع اصلی تقسیم می شود: سیاه، سبز، اولانگ، سفید و پودری. اول از همه، بیایید نگاهی به محبوب ترین نوع چای در جهان، چای سیاه بیاندازیم.

چای سبز یک محصول “اکسید شده” است. زیرا برگ های آن پس از چیدن حرارت داده می شود و برای حذف آنزیم های عامل اکسیداسیون حرارت داده می شود.

چای

بنابراین، این نوع فرآوری سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی را حفظ می کند، به همین دلیل است که چای سبز دارای خواص و فواید بسیاری برای سلامتی است.

با تخمیر این نوع چای به رنگ زرد مایل به سبز کم رنگ می شود و طعم ملایمی دارد. بهتر است چای سبز را بدون هیچ گونه افزودنی بنوشید.

اگرچه برخی از افراد ممکن است دوست داشته باشند مقداری آب لیمو یا شیرین کننده به آن اضافه کنند، شیر را نمی توان اضافه کرد.

چای سفید کمترین میزان فرآوری را در بین چای های دیگر دارد. آنها فقط از جوانه های باز نشده و برگ های کرک دار استفاده می کنند.

به گونه ای که پس از خشک شدن خشک شود. چای دم کرده رنگ سفید بسیار روشنی تولید می کند و طعم ملایمی دارد.

محتوای کافئین آن کمتر از چای سبز است و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. بهتر است چای سفید را بدون هیچ گونه افزودنی بنوشید.

چای ها با توجه به ویژگی های مختلف به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اگر انواع اصلی طبقه بندی را بدانید، درک همه تنوع بسیار ساده است.