با خوردن خیارشور درجه یک از شر سرماخوردگی خلاص شوید

اگر دوست دارید ترشی بخورید، این بار می توانید خیارشور درجه یک درست کنید و سرو کنید.

صرف ذکر ترشی دهان همه را آب می کند. زیرا ترشی از جمله غذاهایی است که همه از کودک تا بزرگتر با علاقه زیاد آن را می خورند.

در کنار این، انواع بسیاری از ترشی ها مانند ترشی تند، ترشی شیرین، ترشی ترش و غیره را خواهید یافت. اما آیا می دانید که می توانید با کمک خیار ترشی درست کنید.

بله، برای اطلاع شما، به شما بگوییم که تهیه خیارشور نه تنها آسان است، بلکه این ترشی برای سلامتی شما در کنار افزایش طعم غذا در تابستان بسیار مفید است.

به همین دلیل امروز دستور تهیه ترشی خیار را برای شما آماده می کنیم.

درست کردن خیارشور در خانه کار بسیار سرگرم کننده ای است و بسیار عالی است که ترشی های خانگی را هر زمان که به آنها نیاز داشتید در قفسه انباری خود قرار دهید.

برای درست کردن بهترین ترشی ها، تکنیک های کلی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ترشی با کیفیت عالی خواهید داشت.

به محض اینکه خیارهای خود را از باغ یا خانه از بازار بیاورید، می خواهید آنها را در آب نمک سرد قرار دهید.

برای انجام این کار، یک مرحله مهم وجود دارد که نباید از آن بگذرید.

ابتدا انتهای شکوفه خیار را برش دهید (تکه حدود 1/4 اینچ). این کار آنزیمی را که در شکوفه است که می‌تواند خیارشورها را نرم و لطیف کند، از بین می‌برد.

خیار شور

اگر خیارهایی دارید که دارای لکه های نرم یا لکه هستند، آن ها را برای خوردن تازه کنار بگذارید و خیارهای سفت و بدون لک را برای ترشی نگه دارید.

مرحله بعدی این است که یک محلول آب شور درست کنید و خیارها را برای حداقل 12 ساعت (حداکثر 7 روز) خیس کنید.

زیبایی خیس کردن خیارها در این است که نیازی نیست درست هنگام چیدن خیارها (یا از بازار به خانه بیاورید) آماده درست کردن خیار شور باشید.

برای تهیه محلول آب شور، 1 لیتر آب گرم و 3/4 فنجان نمک (من از نمک واقعی ردموند استفاده کردم) را در یک ظرف بزرگ دو گالن با هم مخلوط کنید.

خوب هم بزنید تا نمک حل شود سپس به اندازه ای آب سرد به آن اضافه کنید تا ظرف تا حد دو گالن پر شود.

سپس خیارهای خود را در این آب نمک فرو کنید (من از یک سطل بزرگ 5 گالن برای مواد غذایی استفاده می کنم) و خیارها را با یک بشقاب یا وزنه زیر آب نمک وزن کنید.

اجازه دهید خیارها از 12 ساعت تا 7 روز در آب نمک، در یخچال بماند.

برای تردترین ترشی ها، ظرف 3 روز به مرحله بعدی بروید.