اسکاج فلفل دلمه ای که راز زن را برملا کرد

من برای الهام گرفتن از این اسکرابر به آموزش هایی مانند این از Leader Sews نگاه کردم.

اسکاج ها از جنس های مختلف ساخته شده و نو بافتنی آن هم در بازار موجود می باشد که اسکاج فلفل دلمه ای به دلیل شکل ظاهری که دارد بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشد.

ساخته شده با ساندویچ کردن فوم مقاوم در برابر کپک بین دو تکه پارچه من از یک تکه از یک حوله دستی قدیمی و یک تکه از یک پیراهن نخی قدیمی استفاده کردم، این نسخه شبیه به اسفنج های معمولی من است.

ساختنش جالب بود اما در سینک تقریبا بی اثر بود. طرف حوله نمی‌توانست کشش کافی داشته باشد و درست روی تکه‌های غذای چسب‌خورده می‌لغزید، و به نظر می‌رسید که کف داخل آن می‌لغزد.

در مجموع، کمی ناامید کننده است، زیرا من قبلاً در مورد تمام چاپ های جدید و سرگرم کننده ای که می توانستم برای یک طرف صاف استفاده کنم، رویا داشتم.

اسکاج

اما در دفاع این اسکرابر در ماشین لباسشویی و خشک کن کاملاً خوب عمل کرد!

من هرگز فکر نمی کردم این کار را انجام دهم، اما این آموزش از کشاورز Capperمن را متقاعد کرد که آن را امتحان کنم! ساختن این اسکرابر کمتر از پنج دقیقه طول کشید، شروع کنید تا تمام شود:

توری را از خرید میوه خود جدا می کنید (من یک کیسه پرتقال از خواربار فروشی برای این منظور تهیه کرده بودم)، آن را تا کنید تا یک مستطیل کوچک تشکیل دهد، و دور لبه را دوبار بدوزید.

چه چیز راحت از آن خواهد بود؟ و به طرز معجزه آسایی کار کرد! بافت توری برای چسباندن روی ظروف کثیف عالی بود و ذرات غذای بسیار کمی از توری عبور کرده و گیر می‌کردند.

با این حال، وقتی در آب خیسانده می‌شود، کمی شل می‌شود، و خشک‌کن تعدادی را روی آن انجام می‌دهد، اما در مجموع، برای چیزی که در غیر این صورت به طور خودکار دور می‌افتد، کاربرد بسیار خوبی دارد. حتما در آینده وقتی میوه با توری می خرم این کار را انجام می دهم!